Описание

Listening Skills are the quiet soft skills sauce that can make or break a career. Have you ever had a client, customer, boss or colleague have to repeat things to you several times? Or look at you as if they weren’t sure you were understanding them, or even paying attention?
The ultimate form of respect you can give anyone in the workplace is listening to them. Strong listening skills seem easy and commonplace, but they are actually rare in most workplaces. Communications expert TJ Walker will teach you step-by-step how to build, strengthen and master excellent listening skills in this course.

Что я буду изучать?

  • Create better connections with everyone in the workplace
  • Become a better communicator
  • Improve all work relationships

Темы для этого курса

10 Уроки29h

Drawing materials, mark making, blending and erasing?

Drawing materials, mark making, blending and erasing
Why you should learn how to draw00:02:00
About the instructor00:01:00
Introduction to the drawing course00:02:00

Fundamental of drawingin perspective?

Fundamental of drawingin perspective

Getting started in the drawing course?

Getting started in the drawing course

Gesture drawing?

Gesture drawing
Бесплатно

Требования

  • A willingness to listen to others
  • A desire to learn from colleagues, customers, clients and bosses

Метки

Целевая аудитория

  • Junior executives
  • Account representatives
  • Line workers
  • Managers
Мы все сталкиваемся с ситуациями в нашей жизни, в которых сложно разобраться самостоятельно. И каждый из нас может в отдельные моменты чувствовать себя потерянным, запутавшимся, неуверенным.
С этим не обязательно оставаться один на один.
Мы все сталкиваемся с ситуациями в нашей жизни, в которых сложно разобраться самостоятельно. И каждый из нас может в отдельные моменты чувствовать себя потерянным, запутавшимся, неуверенным.
С этим не обязательно оставаться один на один.

Shopping cart

0

Корзина пуста.

Hit Enter to search or Esc key to close